Sevgili Küçükler... Sizler için Güzel bir paylaşım sayfası hazırladık :)
İstediğiniz konuda yazılarınızı bize gönderebilirsiniz... Paylaşımlarınızın sonucunda güzel yazıların ortaya çıkacağına eminim :)
PAYLAŞMAK GÜZELDİR :)  KOLAY GELSİN...
Yazılarınızın sitemizde yayınlanması için aşağıdaki e-posta adresimize yollamanız gerekiyor, arzu ederseniz fotoğrafınızı da yollayabilirsiniz...
recepkurt_27_27@hotmail.com
 NOT : Sevgili Veliler : yazmak isteyen çocuklarınzın bize ulaşmasında yardımcı olabilirsiniz.Eminim çocuğunuz yazısını ve resmini sitede görünce çok mutlu olup yazma konusunda daha da istekli hale gelecektir! Kolay gelsin

YAZILARINIZI FACEBOOK'TAN DAHA RAHAT GÖNDEREBİLİRSİNİZ (',')





ALPEREN KURT - 9 YAŞINDA - GAZİANTEP\ŞAHİNBEY
 YILLIK PLANIN ÖNEMİ
Yıllık planın önemini anlatmak istiyorum, yıllık planımızı hazırladık, ben yıllık planın çok önemi olduğunu düşünüyorum, çünkü Yıllık planımız olmazsa işlerimizi yetiştiremeyebiliriz, bunu garanti altına alabilmek için Yıllık planı hazırlamamız gereklidir. Size de yıllık plan hazırlamanızı tavsiye ediyorum.


SABİHA KURT - 9 YAŞINDA - GAZİANTEP\ŞAHİNBEY
 SAĞLIKLI BESLENMENİN ÖNEMİ
Ben bu yazımda sağlıklı beslenmenin önemini anlattım, sağlıklı beslenme ilk olarak kahvaltıyla başlar, kahvaltımızı düzgün yaparsak güne dinç başlarız ve daha güçlü oluruz, gün içinde öğün yemeğimizi yemeyi unutmamalıyız,3 öğünden az yemek zararlı olabilir. Mesela öğlen yemeklerinde daha güçlü ve dinç kalmak için ara sıra meyve ve sebze yemeliyiz. Akşam yemeğinde biraz az yemeliyiz çünkü uyku sırasında rahatsız olabiliriz. 




REFİA SENA KÖK - 10 YAŞINDA - ANKARA\ETİMESKUT
 DİŞLERİMİZİ FIRÇALAYALIM
Ben dişlerimizi fırçalamanın önemini anlatacağım. Dişlerimizi her zaman fırçalamalıyız,
eğer dişlerimizi fırçalarsak güzel ve parlak dişlerimiz olur. Ağzımız kokmaz, insanlara
daha güzel kokular veririz ve rahatsız etmeyiz, dişlerimizi günde en az 2 kere fırçalamalıyız,
Böylece dişlerimiz mikroplardan korunmuş olur.