ANASINIFI 10 KASIM ŞİİRLERİ 

Kahramanımızsın ATATÜRK


Yurdumuzu kuran
Bir kahramansın sen
Vatanı için savaşan 
Bir askersin sen

Vatanını çok sevdi
Adını göklere yazdırdı
Çanakkale savaşında
Kendini kanıtladı

Kahramanımız oldu
Yurdunu savundu
En büyük eseri 
Cumhuriyet oldu

10 Kasım'da anıyoruz
Kalbimizde yaşatıyoruz
Seni hiç unutamıyoruz
Kahramanımızsın ATATÜRK..



ATAMIZ

O sabah güneş başkaydı 
Sanki kimseye o eski sıcaklığını vermiyordu
İşte o sabah herkesin yüzü soluktu 
Ağlıyorlardı...

O sabah 1938 sabahı
Saat tam dokuzu beş geçe 
Ulusumuzu kurtaran ATAMIZ 
Gözlerini kapattı,sonbahar yaprakları altında
Her şey o sabah oldu,işte o sabah



10 kasım


Bayrak yarıya çekilmiş
Atarürk'üm öldü diye
En son yaprakda dökülmüş
Atatürk' üm öldü diye

Irmaklar yaşlı çağlamış
Ağaçlar sessiz ağlamış
Vatan karalar bağlamış
Atatürk 'üm öldü diye



10 KASIM ATATÜRK


Atamdan bir hediye,Vatanımız,yurdumuz.Ölmemiş on kasım sabahı,Yine bizimle beraber her yerde.

Atatürk ölmedi yüreğimizde yaşıyor,Uygarlık savaşında bayrağı o taşıyor.Saat dokuzu beş geçe,Atam ın gözleri kapalı.

Bütün millet ağladı,Ben atama doymadım,Doysun kara topraklar,Atamdan bir hediye cumhuriyet



ATAM\'A MEKTUP


Bizleri özledin mi Atam ?
Biz seni çok özledik
Biliyor musun senin adına sinema çıktı
Çok sevindik hemen izledik Atam


Çok güzeldi
MUSTAFA idi ismi
Hep beraber gittik
Sevinçle izledik

Biliyor musun Atam ?
Bunları mektubumda yazacaktım
Ama olmadı 
Fakat şimdi şimdiiii tam zamanı

10 KASIM'DA BEN


10 Kasım'da ben,
Üzgünüm neden.
Çünkü bizden ayrıldı,
Atatütürk'üm bizden.
Kalbimiz kırık,
Gönlümüz buruk,
Çünkü bizden ayrıldı,
En güzel varlık.