okul öncesi anneler günü şarkıları sözleri,okul öncesi anneler günü şarkı sözleri

okul öncesi anneler günü şarkıları sözleri,okul öncesi anneler günü şarkı sözleri

ANNEM

UFAK MİNİK DÜNYAMDA
KALBİMDE HEP SEN VARSIN
TUTABİLSEM DÜNYAYI
SANA VERİRDİM ANNEM

SEVGİM BİR BAHAR DALI 
OLMUŞ AĞAÇ ÜSTÜNDE
TUTABİLSEM DALLARI
SANA VERİRDİM ANNEM

ANNE
 Annemi ben çok severim
 Melek annem güzel annem
 Üzülmesin sakın derim
 Melek annem güzel annem

 İyi doğru sözler onda
Şefkat dolu gözler onda
Sevgi ışık var yolunda
Melek annem güzel annem.

 Anne yüzü ne asil yüz
 Anne gözü ne derin göz
Anne özü pırlanta öz
 Melek annem güzel annem.
 Rıfat Necdet EVRİMER

ANNEM

Akşamını sabahını benim için
Nasıl feda ettin canım annem
Nasıl bir yürek taşıyorsun ki
Emellerin her şeyin benim için
Mutluysam ben, sen de mutlusun