Anlat Bana Öğretmenim

 Anlat bana öğretmenim 

Eskileri yenileri

 Öğret bana öğret bana

 Bir yol göster geleceğe 

Bilgi sende ışık sende

 Doğru sende inanç sende

 Sevgi sende görgü sende

Sabır sende güzel sende

 Öğretmenim öğretmenim.

. Anlat bana öğretmenim

 İyi insan nasıl olur? 

Eğit beni eğit beni 

Bir aydınlık hayat için...


Öğretmen Marşı

Alnımızda bilgilerden bir çelenk,
Nura doğru can atan Türk genciyiz.
Yer yüzünde yoktur, olmaz Türk’e denk;
Korku bilmez soyumuz.
Şanlı yurdum, her bucağın şanla dolsun;
Yurdum seni yüceltmeye antlar olsun.
Candan açtık cehle karşı bir savaş,
Ey bu yolda ant içen genç arkadaş!
Öğren, öğret hakkı halka, gürle coş;
Durma durma koş.
Şanlı yurdum, her bucağın şanla dolsun;
Yurdum seni yüceltmeye antlar olsun.


Biricik Öğretmenim
daha yaşım dolmadan
okula başlamadan
tanıtmışlardı seni
biricik öğretmenim
yazmayı sen öğrettin
yaşamı sen bellettin
hesabı sen kavrattın
biricik öğretmenim
güzel şarkı söylüyor
resimler yapıyorum
hepsi senin eserin
biricik öğretmenim